یکی از جذاب ترین و پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری شمال کشور، شهرک لوکس نمک آبرود است. شهرک نمک آبرود از شمال به دریای خزر و از جنوب به رشته کوه‌های البرز منتهی می‌شود. وسعت آن حدود 650 هکتار و دارای دو بخش مسکونی و توریستی است. شهرک توریستی نمک آبرود علاوه بر ویلاهای لوکس، امکانات گردشگری و تفریحی فراوانی را در خود جای داده. برای آشنایی بیشتر با یکی دیگر از شهرک های لوکس و لاکچری شمال با ما همراه باشید.

شهرک لوکس نمک آبرود کجاست؟

شهرک توریستی نمک آبرود یکی از مناطق لوکس و تفریحی در مازندران است که در سال ۱۳۶۷ در حدفاصل دریا و جنگل ساخته شد. این شهرک در استان مازندران، در همسایگی شهرهای کلارآباد و چالوس و کیلومتر 12 چالوس به تنکابن قرار دارد.

بخش مسکونی شهرک لوکس نمک آبرود شمال

شهرک مسکونی لوکس نمک آبرود در فاصله جنگل و ساحل محبوب‌ترین منطقه توریستی و تفریحی مازندران است. بخش مسکونی شهرک 8 محله و بیشتر از 100 هزار نفر جمعیت دارد. این منطقه ویلایی با انواع و اقسام امکانات رفاهی و تفریحی یکی از پرطرفدارترین شهرک‌های مسکونی شمال کشور است. این شهرک پر از ویلاهای رنگارنگ، لوکس و جذاب است. در شهرک سرسبز نمک آبرود یک طرف ویلاهای جنگلی در دل جنگل‌ و کوهستان و در سمت دیگر ویلاهای ساحلی قرار دارد.

بخش مسکونی شهرک لوکس نمک آبرود شمال

اقامت در شهرک لاکچری نمک آبرود شمال

نمک آبرود شهرکی لوکس است که می‌توان انواع و اقسام ویلاهای شیک آن را، با امکانات رفاهی برای اقامت انتخاب کرد. در این دهکده انتخاب‌های متنوعی دارید از ویلای جنگلی تا ساحلی، ویلای لوکس استخردار تا سوئیت، هتل و آپارتمان مبله!

امکانات و تفریحات دهکده نمک آبرود

گردشگران در نمک آبرود برای تفریح، نیازی به خروج از دهکده توریستی پیدا نمی‌کنند. همه چیز در این شهرک توریستی در دسترس است. از تفریحات هیجان انگیز تا تفریحات ساحلی، مراکز خرید و رستوران!

امکانات تفریحی نمک‌آبرود:

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی شهرک، بلندترین خط تله کابین ایران با مسیر حدود 2.1 کیلومتر است. دارای دو خط مجزای تله کابین است که اولین خط، سال 1370 احداث شده. مسیر آن از سطح زمین شروع و تا بالای رشته کوه البرز ادامه دارد.

پارک جنگلی ۲۰۰ هکتاری سرسبز و مه آلود نمک آبرود با گونه‌هاى مختلف گیاهانی چون شمشاد، توسکا، ملچ و افرا که قدمت برخی از شمشادها به بیش از ۷۰۰ سال می‌رسد. این پارک با امکانات رفاهی رستوران، کافه و  آلاچیق‌ مقصدی جذاب برای جنگل نوردی کمپینگ و پیک نیک است.

ساحل شنی زیبای نمک آبرود در شمال شهرک دارای طرح سالم سازی شنا و تفریحات آبی مانند جت اسکی، قایق موتوری و پدالی، شاتل، پاراسل و هاور کرافت است. کافه، رستوران و عکاس‌خانه سنتی از دیگر امکانات آن است.

سایت پرواز نمک آبرود در ضلع شمالی شهرک با امکانات ویژه پروازی و کادر آموزشی حرفه‌ای، رویای پرواز را ممکن می‌کند. در این مجموعه فرصت پرواز با هواپیماهای گلایدر و پاراگلایدر، بالگرد، بالون، چتر، کایت وجود دارد.

دیگر امکانات تفریحی نمک آبرود شامل پل معلق، سورتمه، پیست کارتینگ، پیست موتور چهارچرخ، زیپ لاین، باشگاه تیراندازی در فضای ۵ هزار متری، پینت بال جنگلی، پيست دوچرخه سواری بانوان، دریاچه مصنوعی، پیست اسب سواری، زمین تنیس، اسکیت، شهربازی و سینمای 6 بعدی هستند.

رستورانگردی و مراکز خرید نمک آبرود:

منطقه نمک آبرود دارای ویترین متنوعی از رستوران‌‌هاست. رستوران‌هایی چون باغ رستوران ملورین با صفا با آلاچیق‌های دنج، رستوران آبادگران معروف و لوکس نمک آبرود، باغ رستوران آیلار پاتوق افراد مشهور، رستوران نازخاتون هتل آزادی خزر، رستوران کلبه گیلانه و رستوران لوکس و گران‌قیمت تیشین!

یکی از جاذبه‌های نمک آبرود که گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند، مراکز خرید این دهکده توریستی است. فروشگاه‌های سله‌بن، خانه و کاشانه، دنیلی، ایران کتان، بالنو، جین وست، نمایندگی ساموئل اند کوین، سالیان و نوین چرم در منطقه نمک آبرود شعبه دارند.

و در آخر

شهرک لوکس نمک آبرود شمال، دهکده جذاب و معروف توریستی مازندران است که علاوه بر داشتن ویلاهای شیک و لاکچری با امکانات رفاهی کامل دارای انواع تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز هم است. نمک آبرود شهرک لوکس و توریستی شمال که با دسترسی به جنگل و دریا و امکانات گردشگری مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند.